Συχνές Ερωτήσεις
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
-
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΟΥ
Οι παραγγελίες φεύγουν από εμάς εντός 1-3 εργάσιμων ημερών και η παράδοσή τους θα γίνεται εντός 3-7 ημερών.
- Δεν πραγματοποιούνται αποστολές το Σάββατο.
- Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές / διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.
Δεν δεχόμαστε ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΕΣ.
Για παραγγελίες που είναι από 60 ευρώ και πάνω, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Παρακαλούμε εάν υπάρχει αδυναμία παραλαβής, να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
-
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού.
-
ΑΛΛΑΓΕΣ
Όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Προϊόντα που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, δεν είναι δυνατό να επιστραφούν.
Τα βήματα για να κάνετε την αλλαγή σας είναι τα παρακάτω:
- Μας τηλεφωνείτε ή μας στέλνετε e-mail στο [email protected] για να μας ενημερώσετε σχετικά με την αλλαγή.
- Τοποθετείτε μέσα στο δέμα τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση με το καρτελάκι, την απόδειξη αγοράς και την φόρμα επιστροφής των προϊόντων. (link)
- Επιστρέφετε τα προϊόντα σας με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΡΟΜΙΚΗ είτε καλώντας στο τοπικό σας κατάστημα, είτε παραδίδοντας το πακέτο σας στο τοπικό κατάστημα και αναφέρετε πως η χρέωση της επιστροφής είναι δωρεάν ενώ η χρέωση της εκ νέου αποστολής είναι του παραλήπτη και είναι 5 ευρώ.
-
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Όλες οι επιστροφές πραγματοποιούνται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Προϊόντα που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς, δεν είναι δυνατό να επιστραφούν.
Τα βήματα για να κάνετε την επιστροφή σας είναι τα παρακάτω:
- Θα τοποθετήσετε μέσα στο δέμα τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση με το καρτελάκι όπως επίσης την απόδειξη αγοράς και ένα χαρτάκι με το ΙΒΑΝ, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα. Συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα. Σε περίπτωση που η αγορά σας έχει γίνει με πιστωτική ή χρεωστική, το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό της κάρτας*.
- Επιστρέφετε τα προϊόντα σας με τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ είτε καλώντας στο τοπικό σας κατάστημα είτε παραδίδοντας το πακέτο σας στο τοπικό κατάστημα και αναφέρετε πως η χρέωση είναι του παραλήπτη.
- Αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας η κατάθεση των χρημάτων γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε τα προϊόντα σας.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την διαδικασία και τους όρους.
-
ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, δεν υπάρχουν έξοδα επιστροφής, ενώ και τα έξοδα της νέας αποστολής (5€) επιβαρύνουν εσάς.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, το κόστος επιστροφής σας επιβαρύνει (η χρέωση για την επιστροφή (5€) αφαιρείται από το συνολικό ποσό της επιστροφής χρημάτων) και το ποσό της επιστροφής θα κατατίθεται στον λογαριασμό σας εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Εάν μας δηλώσετε λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. Η χρέωση επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Θα ενημερωθείτε μέσω email μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία αυτής της συναλλαγής. Οι επιστροφές χρημάτων θα εκδοθούν στην πιστωτική κάρτα ή τον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο προήλθε αρχικά η πληρωμή.
Εάν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, στείλτε μας ένα email παρέχοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα που απαιτούνται για να συνεχιστεί η διαδικασία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη και με λιγότερο κόστος εξυπηρέτησή σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τα δεδομένα που απαιτούνται ή τη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών [email protected] ή επικοινωνήστε στο εξής τηλέφωνο: 26740 33454.
Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς. Το πιστωτικό κουπόνι μπορεί να εκδοθεί για να το χρησιμοποιήσετε στο μέλλον, χωρίς ημερομηνία λήξης και να αγοράσετε οτιδήποτε θέλετε. Στείλτε μας email για να μας ειδοποιήσετε για την έκδοση πιστωτικού κουπονιού.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε άμεσα. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνεται με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές σε μαγιό και σλιπ εσωρούχων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
-
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.
Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, τα μαγιό και τα σλιπ των εσωρούχων για λόγους υγιεινής. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.
Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς και τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην έχουν υποστεί φθορά ή ζημία, να μην έχουν πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι, το προϊόν, να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αν επιθυμείτε αλλαγή με άλλα προϊόντα, μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο [email protected] ή μας τηλεφωνείτε στο 26740 33454.
Συμπληρώστε το έντυπο που μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Μας αποστέλλετε το δέμα, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από το έντυπο επιστροφής και την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Εάν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα με το επιστρεφόμενο προϊόν, θα προχωρήσουμε αμέσως στην αντικατάστασή του, στην επιστροφή των χρημάτων σας ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
-
Η εμπορική μας εταιρεία “kirkishop” για τη διευκόλυνση των συναλλαγών αλλά και την άμεση εξυπηρέτηση σας προσφέρει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
-
ΚΑΤΑΘΕΣΗ
Η επιλογή πληρωμής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό είναι ο πιο γρήγορος και ασφαλής τρόπος πληρωμής. Συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τα στοιχεία πληρωμής μας είναι:
GR1001103560000035640044265 -
ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Επιλέγοντας να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα θα μεταφερθείτε στην Υπηρεσία Pay Center της Εθνικής Τράπεζας που θα σας προσφέρει τον ασφαλέστερο τρόπο πληρωμής με κάρτα. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατά το οποίο καμία προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων της κάρτας σας) δεν θα αποθηκευτεί ή θα αποθηκευτεί από την εμπορική εταιρεία «kirkishop».